Lábfej torna

Az iskolában, a konditornán parkettás a terem, tornacipőben tornázunk. Sokáig nem is tűnt fel nekem, hogy milyen sok tanítványomnak vannak lábfej problémái.

A gerinctornán zokniban vagyunk, észrevettem, hogy alig van olyan nő a csoportban, akinek formás lenne a lábfeje.

A leggyakrabban előforduló probléma a bütyök és a kalapácsujj. Pedig ez ellen is lehet tenni, ha időben fogunk hozzá.

A legfontosabb a jó formájú cipőben a nagyon jó minőségű, egyénre szabott lúdtalpbetét, amit minden cipőben hordani kell.

Igen, régen azt tanították nekünk, hogy nem szabad használni, mert elrenyhíti a talp szerkezetét. Én nem így gondolom.

Kell a lúdtalpbetét a cipőben, hogy megtartsa, megtámassza a lábboltozatot a nap folyamán. Emellett a napi torna, legalább 10 percben (vagy óránként 10 szorítás) erősíti a szerkezetet.

 

A deformitások akkor kezdenek kialakulni, amikor a talp haránt, és hosszanti boltozata megereszkedik. Először a bütyök keseríti meg az emberek életét, a nagylábujj kifelé fordulása következtében. Ahogy a nagyujj elkezd kifelé fordulni kevés lesz a hely a második ujjnak, a többi ujj nyomásának engedve kiemelkedik a többiek közül, kialakul a kalapácsujj.

Sokan ilyenkor azt mondják, hogy – nem kell már nekem a torna, mert nekem már van kalapácsujjam.

 

Ne gondold azt, hogy ha már a Te lábad is elkezdett átalakulni, az már így is marad. Ami elkezdett romlani az tovább is romolhat!

 

Láttam egy ismerősöm lábfejét, amikor már alig tudott menni. Nem teszem ide a fotóját, mert nem akarlak elborzasztani.wp_20151013_19_29_12_pro

Ha tennél a lábfejed egészségéért és formájáért, akkor kattint az alábbi linkre:

 

Tegyél a bütyök és a kalapácsujj ellen, gyere tornázni!

Tervezem, hogy Lábfej regeneráló workshop-ot fogok indítani, ahol megismerkedhetsz az elmélettel, és megtanulhatod a gyakorlatokat!

www.intimtornablog.hu